Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Środa Śląska
Czy wynajmowanie biura jest opłacalne?

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Prowadząc własną firmę, trzeba zadbać o stworzenie optymalnych warunków do wykonywania codziennych obowiązków. Nie można zapomnieć o kluczowej kwestii, czyli o biurze. Działalność gospodarcza musi być zarejestrowana i posiadać siedzibę pod konkretnym adresem, nawet jeśli ma być on wirtualny. Nie zmienia to jednak faktu, że potrzebować będziemy jakiegoś lokalu, który niekoniecznie trzeba kupić, ale można wynająć. Drugie rozwiązanie będzie sporą oszczędnością czasu i pieniędzy, więc warto je rozważyć.

Biura na wynajem zamiast zakupu własnej przestrzeni biurowej


Znalezienie idealnego biura może być problematyczne, szczególnie z ograniczonym budżetem, co ma miejsce w przypadku małych i nowopowstałych firm. Alternatywą dla zakupu będzie wynajem powierzchni biurowej, dobierając metraż do swoich indywidualnych potrzeb, oczekiwań, preferencji i możliwości finansowych. Można użytkować biuro znajdujące się w bardzo dobrej lokalizacji, odpowiednio wyposażone i z umiejętnie rozplanowanym układem pomieszczeń, a wszystko to bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów. Ceny reprezentacyjnych lokali znajdujących się na parterze przy ruchliwej ulicy i z dogodnym dojazdem potrafią przyprawić o niemały zawrót głowy. Dotyczy to jednak tych, które wystawione są na sprzedaż, bo te na wynajem nie zubożą tak drastycznie naszego portfela. Znaczenie ma dostępność miejsc postojowych, miejscowy plan zagospodarowania, komunikacja miejska, standard lokalu i stan techniczny obiektu. Wszystko to powinno się mieć na uwadze przy wyborze biura.


Jeśli finanse nam na to nie pozwalają, to dużo bardziej opłacalnym rozwiązaniem okaże się w naszej sytuacji wynajem biura zamiast jego zakupu. Można liczyć na dużą elastyczność, możliwość obniżenia comiesięcznego rachunku ze względu na wliczenie czynszu w koszty uzyskania przychodów. Trzeba pamiętać o tym, że zakup powierzchni biurowej w dużym mieście, szczególnie w centrum, to naprawdę duży wydatek i jednocześnie zamrożenie firmowego kapitału. W przypadku wynajmowanego biura nie musimy ponosić żadnych dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem budynku, bo spoczywa ten obowiązek na jego właścicielu.

Artykuł powstał we współpracy z https://biura.online/ - Biura do wynajęcia Warszawa

Więcej informacji znajdziesz w gazecie średzkiej
Express Średzki


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
odwiedziny: 115197
Dzisiaj
Piątek 26 kwietnia 2024
Imieniny
Marii, Marzeny, Ryszarda

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl