Kandydat powinien posiadać co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości budżetowej oraz spełniać jeden z poniższych warunków:
1. ukończyć ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
2. ukończyć średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnia praktykę w księgowości,
3.jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
4. posiadać świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
II.Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV)
2. list motywacyjny
3. dokument poświadczający wykształcenie
4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
5. oświadczenie pod odpowiedzialnością karną, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa
III.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Malczyce ul. Traugutta 15 w Sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Malczyce ul. Traugutta 15, 55-320 Malczyce z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Skarbnik Gminy”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 luty 2007 do godz. 15.00. Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity z 2002 r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami) i poświadczone własnoręcznym podpisem.