We wtorek, 23 marca, odbędzie się szkolenie pt. „Jakość obsługi klienta”, a w poniedziałek, 29 marca - „Nauczyć się widzieć, czyli nowoczesne zarządzanie produkcją i usługami”.
Uczestnicy szkolenia „Jakość obsługi klienta” będą mieli okazję zapoznać się ze znaczeniem jakości w obsłudze klienta oraz zagadnieniami związanymi z komunikowaniem się z klientem jako jednym z kluczowych elementów warunkujących jakość obsługi. Zajęcia poprowadzi Violetta Sulima - psycholog, specjalista w zakresie marketingu i sprzedaży, wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Początek szkolenia godz. 10.00.
Szkolenie „Nauczyć się widzieć czyli nowoczesne zarządzanie produkcją i usługami” odbędzie się w poniedziałek, 29 marca, o godz. 9.00. Zagadnienia obejmujące m.in. historię wytwarzania, nowoczesną organizację produkcji przybliży Łukasz Poźniak - specjalista w zakresie nowoczesnych metod zarządzania produkcją, systemów jakości opartych na normach ISO, ISO/TS oraz zdroworozsądkowych dobrych praktyk produkcyjnych.
Oba szkolenia odbędą się w sali konferencyjnej średzkiego starostwa – ul. Wrocławska 2. Uczestnicy szkoleń otrzymają komplet materiałów i pomocy szkoleniowych, a po zajęciach zaświadczenie o udziale.