Uczestnicy szkolenia zwiększą swoją sprawność w wykorzystaniu telefonu w pozyskiwaniu klientów. Zdobędą nowe umiejętności z zakresie telemarketingu, a także poznają źródła pozyskiwania klientów. Szkolenie adresowane jest do pracowników działu obsługi klienta i działu sprzedaży, do osób związanych z organizowaniem sprzedaży produktów i usług w firmie, jak również osób bezpośrednio obsługujących klientów.
Zajęcia poprowadzi Kamila Czarnuch - certyfikowany trener biznesu, socjolog, doradca psychospołeczny, wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Zainteresowane osoby i firmy prosimy o zgłaszanie swojego udziału pod nr tel. 71/396 89 50 lub przesłanie karty zgłoszenia na fax 71/317 56 49 (najpóźniej do godz. 12.00 dzień przed szkoleniem). Uczestnictwo w szkoleniu jest bezpłatne. Wszyscy uczestnicy otrzymają komplet materiałów i pomocy szkoleniowych, a po szkoleniu zaświadczenie o udziale.
Przypominamy również grudniowe szkolenia:
- 6 grudnia - Techniki sprzedaży
- 15 grudnia - Przygotowanie biznes planu
Zasady zgłaszania udziału jak wyżej.