Opłaty będą przyjmowane w cyklu dwumiesięcznym (a nie jak do tej pory, co miesiąc) w następujących terminach:
- do 10 lutego za styczeń i luty,
- do 10 kwietnia za marzec i kwiecień,
- do 10 czerwca za maj i czerwiec,
- do 10 sierpnia za lipiec i sierpień,
- do 10 października za wrzesień i październik,
- do 10 grudnia za listopad i grudzień.
Stawki opłaty nie uległy zmianie.
Płatnicy opłaty otrzymają zawiadomienie o terminach i wysokości opłaty. Gdyby z jakiś powodów zawiadomienie nie dotarło do końca lutego 2015 r. informację o terminach można otrzymać w Urzędzie Miejskim nr tel. (71) 39 60 731.
Przypominamy, że obowiązkiem właściciela zamieszkałego budynku, jest złożenie deklaracji w sprawie opłaty śmieciowej do Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej i zgłoszenie do opłaty wszystkich osób zamieszkujących nieruchomość.
Niedopełnienie tych obowiązków skutkować będzie wszczęciem procedury administracyjnej, co wiązać się może z obciążeniem właściciela dodatkowymi kosztami.