Zadanie jest realizowane przy wsparciu finansowym Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Wykonawcą prac jest firma „Środowisko i Innowacje” Sp. z o.o., która została wyłoniona w trybie postępowania przetargowego.
W ramach zadania, którego całkowity koszt realizacji wyniesie 49 623,00 zł, gmina Miękinia uzyskała dotację NFOŚiGW w Warszawie i WFOŚiGW we Wrocławiu w kwocie 42 179,55 zł. Zadanie obejmować będzie demontaż, transport i utylizację pokryć dachowych wykonanych z azbestu na budynkach zlokalizowanych na terenie gminy Miękinia. Termin zakończenia prac przewidziano na wrzesień.
W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja zadania, przy wsparciu finansowym ww. instytucji.
Mieszkańcy mogą składać deklaracje do końca 2016 r.
http://www.fos.wroc.pl
https://www.nfosigw.gov.pl