Spotkanie odbyło się 16 listopada w Starostwie Powiatowym w Środzie Śląskiej. Zainicjował je Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Środzie Śląskiej, do którego wpływa coraz więcej skarg na firmy i usługi telekomunikacyjne.
Pracownicy Urzędu Komunikacji Elektronicznej opowiedzieli m.in. na jakie zapisy umowy powinniśmy zwracać uwagę, jak zmienić dostawcę usług oraz jak skutecznie bronić się przed nieuczciwymi praktykami. Zagadnienia te przedstawiono w jasny i wyczerpujący sposób. Eksperci odpowiedzieli też na pytania zabranych, które dotyczyły m.in. wzorów umów, ochrony danych osobowych czy reklamacji. Wszyscy obecni otrzymali też tematyczne ulotki.
Przypominamy:
Centrum Informacji Konsumenckiej udziela pomocy pod nr tel. 801 900 853 lub 22 534 91 71 (poniedziałek-piątek godz. 8.15-16.15) lub za pośrednictwem formularza na stronie www.uke.gov/pl/formularz.