– Dla nas udział w pokazie to doskonała okazja, by pokazać, że za marki premium wcale nie trzeba przepłacać – mówi Katarzyna Warzecha z Wrocław Fashion Outlet. – Wiemy, że Dolnoślązacy ogromnie cenią jakość wybieranych produktów, dlatego jednym z filarów naszej działalności jest zapraszanie do nas marek premium, które nie są dostępne w tej części Polski. Dzięki ich obecności w formule outlet, możemy się cieszyć wysoką jakością w znacznie przystępniejszych cenach niż w tradycyjnych sklepach.
Modelki i modele na wybiegu w Zachowicach zaprezentowali stylizacje marek dostępnych we Wrocław Fashion Outlet Guess, Benetton, Pepe Jeans, Wittchen, Próchnik, Lavard, Kazar, Bialcon i Venezia. Wzbudziły one ogromne wrażenie na gościach w połączeniu z niestandardowymi makijażami oraz fryzurami, których koncepty stworzyła Martyna Robak - mistrzyni Europy i świata we fryzjerstwie artystycznym. Goście doceniali pokazy m.in. za różnorodność, która prezentowała się w stylizacjach na sezon jesień-zima oraz – jak się okazało podczas specjalnego konkursu Wrocław Fashion Outlet – bardzo przystępne cenowo rozwiązania dostępne dla ceniących subtelną elegancję.
Adoria to niezwykłe miejsce na mapie Dolnego Śląska prowadzone przez Kalifornijczyka Mike’a Whitney’a, który swoją wiedzę zgromadzoną w amerykańskich winnicach postanowił przenieść do Polski, tworząc w naszym regionie wino na światowym poziomie. Wrocław Fashion Outlet było partnerem głównym akcji „Adoria Fashion”.