Do 6 lutego można składać deklaracje przystąpienia do Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Środa Śląska. 40% dofinansowania na ten cel dla Gminy ma udzielić Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Deklarację do 6 lutego powinien złożyć właściciel nieruchomości, osobno dla każdego obiektu. Odbiór azbestu przewidziany jest na III kw. br. Mieszkańcy, którzy zgłoszą chęć udziału w projekcie, zostaną poinformowani o terminie prac, po podpisaniu przez Gminę umowy z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz wyborze wykonawcy zadania w drodze przetargu.
Deklaracje są dostępne w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej, Pl. Wolności 5 oraz na stronie internetowej: https://srodowisko.srodaslaska.pl/usuwanie-azbestu/program-usuwania-azbestu/.