Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Środa Śląska
Nowi kierownicy

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
W związku ze zmianami organizacyjnymi w średzkim starostwie, przybliżamy sylwetki nowych kierowników. Osoby te zapytaliśmy o trzy rzeczy: dotychczasowe doświadczenie zawodowe, plany na najbliższy czas oraz pozaurzędowe zainteresowania.

Elżbieta Fedorowska. Fot. WFP

Dla obywateli - Elżbieta Fedorowska:

Ukończyłam Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Wrocławskim na dwóch kierunkach: zarządzania i marketingu oraz prawa. Pracę zawodową rozpoczęłam w kwietniu 1999 r. na stanowisku starszego referenta ubezpieczeń w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu w Wydziale Rent i Emerytur, później w Wydziale Zasiłków.

W latach 2000-2004 pracowałam w firmie SSP Sucra zajmującej się produkcją rur ze stali szlachetnej, nierdzewnej. Wykonywałam pracę na stanowisku - początkowo - specjalisty ds. marketingu i eksportu, następnie na stanowisku ds. prawnych. W lipcu 2004 r. podjęłam pracę w Urzędzie Skarbowym na stanowisku inspektora ds. ogólnych, kadr i organizacji pracy. Podczas wdrażania systemu zarządzania jakością w w/w urzędzie pełniłam funkcję Pełnomocnika ds. Jakości, odpowiedzialnego za cały proces wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2001.

Na początku lipca rozpoczęłam pracę na stanowisku kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich i Komunikacji w średzkim starostwie. Są to moje pierwsze doświadczenia w pracy w samorządzie terytorialnym. Wydział SOiK jest wydziałem dobrze zorganizowanym, a pracownicy tam zatrudnieni stanowią dobrany zespół, wykonujący kompetentnie powierzone zadania. Głównym celem naszego wydziału będzie w niedalekiej przyszłości uruchomienie dodatkowego stanowiska pracy do załatwiania tzw. „szybkich” decyzji dotyczących m. in. odbioru dowodu rejestracyjnego pojazdu. Usprawni to znacznie proces obsługi klienta i rozładuje kolejkę petentów oczekujących na dokonanie rejestracji pojazdów.

Cały swój wolny czas poświęcam na wychowywanie dziecka. Pasjonuję się projektowaniem i zakładaniem ogrodu, lubię uczyć się języków obcych, uwielbiam czytać powieści sensacyjne i kryminały.

Marian Wiński. Fot. WFP

Mienie i drogi - Marian Wiński:

Posiadam wykształcenie wyższe techniczne. Jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej Wydziału Mechaniczno-Energetycznego. Moje doświadczenie zawodowe to m.in. dyrektor Gminnego Zakładu Komunalnego w Bierutowie, świadczącego usługi komunalne na terenie dwóch sąsiednich gmin, zastępca prezesa ds. techniczno-usługowych w Spółdzielni Pracy w Oleśnicy, projektant w Centrum Badawczo-Projektowym Miedzi Cuprum we Wrocławiu. W latach 1974-1986 pracowałem jako inspektor ds. Konstrukcyjno-Technicznych w Warsztatach Remontowych w KGHM Polska Miedź S.A.

Jako kierownik wydziału Mienia i Infrastruktury Drogowej będę dążył do polepszenia stanu nawierzchni i poboczy dróg powiatowych, szybszej naprawy najgorszych odcinków, przyspieszenia prac związanych z naprawą niesprawnego sprzętu służącego do remontów dróg i transportu, jak również do letniego i zimowego utrzymania dróg powiatowych. Aktywnie będę zabiegał o środki finansowe i fundusze zewnętrzne potrzebne do budowy, przebudowy, modernizacji odcinków ujętych w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym Powiatu. Moim celem jest również zintensyfikowanie zbywania, dzierżawy, wynajmowania nieruchomości z zasobów powiatu i Skarbu Państwa, zintensyfikowanie postępowań o wpis do księgi wieczystej oraz postępowań doprowadzających do założenia KW, uporządkowanie spraw związanych ze znalezieniem faktycznego właściciela lub władającego w odniesieniu do zasobów nieruchomości Skarbu Państwa, rozwinięcie zbywania nieruchomości Skarbu Państwa, w szczególności w drodze postępowania przetargowego oraz nieruchomości powiatu obecnym użytkownikom, dalsza aktualizacja i porządkowanie wykazów zasobów nieruchomości Skarbu Państwa i powiatu. Poza pracą interesuję się turystyką pieszą, ekologią, literaturą i filozofią.

Adam Ruciński. Fot. WFP

Wydział strategiczny - Adam Ruciński:

W średzkim starostwie pracuję już od 2000 r., na początku jako inspektor ds. inwestycji, później przez ponad 5 lat jako kierownik Wydziału Gospodarki Mieniem Powiatu, ostatnio pełniłem obowiązki kierownika Wydziału Mienia i Infrastruktury Drogowej. Współuczestniczyłem między innymi w przygotowaniu i realizacji przez nasz powiat pierwszego w Polsce programu emisji obligacji powiatowych. Byłem również jednym z koordynatorów budowy hali sportowo-rekreacyjnej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Środzie Śl. Są to sukcesy naszego powiatu.

Wydział Rozwoju, Funduszy Zewnętrznych i Promocji Powiatu, którym kieruję od początku lipca, jest jeszcze w fazie organizacji i nie osiągnął docelowej struktury. Moim celem jako kierownika jest stworzenie kompetentnego zespołu ludzi, którzy będą kreatywni, zmotywowani i będą potrafili ze sobą skutecznie współpracować w realizacji działań na rzecz rozwoju lokalnego, pozyskiwania funduszy na ten rozwój i promocji powiatu. Do tej pory ranga tych działań nie była należycie doceniona w naszym powiecie. Ponadto działania te wymagają bliższej współpracy i wymiany doświadczeń z jednostkami organizacyjnymi powiatu i gminami.

Według mojej wizji Wydział Rozwoju, Funduszy Zewnętrznych i Promocji Powiatu będzie niejako zapleczem analitycznym i decyzyjnym dla Zarządu Powiatu. Od pracy tego wydziału, w dużym stopniu, zależeć będzie kierunek i jakość strategicznych decyzji podejmowanych przez zarząd oraz prezentacja jego działań opinii publicznej. Ważna będzie też współpraca z organizacjami pozarządowymi, młodzieżowymi oraz przedsiębiorcami. To odpowiedzialne zadania i duże wyzwania. Jesteśmy nastawieni na sukces, ale wymaga on otwartego podejścia do problemów, profesjonalizmu, konsekwentnej pracy i czasu, aby efekty tej pracy stały się widoczne.

W najbliższym czasie najważniejszym zadaniem wydziału będzie organizacja dożynek powiatowych, które w tym roku odbędą się wspólnie z dożynkami gminnymi w Piotrowicach w gminie Kostomłoty. Chcemy się też skoncentrować na przygotowaniu do pozyskiwania funduszy unijnych w okresie programowania 2007-2013, bowiem pierwsze konkursy na przyznanie tych środków zostaną ogłoszone już pod koniec bieżącego roku.

Poza pracą zawodową aktywnie uczestniczę w życiu publicznym. Od prawie 5 lat jestem radnym Rady Miejskiej w Środzie Śl. Działam również w Stowarzyszeniu RAZEM dla Ziemi Średzkiej. Moim głównym hobby jest piłka nożna. Na co dzień trenuję i gram w drużynie LZS Zachód Środa Śląska, która w tym sezonie awansowała do klasy B. Oprócz tego lubię taniec i jazdę na rowerze. Interesuję się też inwestycjami finansowymi, a ostatnio również co nieco psychologią. Więcej informacji o mnie i mojej działalności można znaleźć ma stronie internetowej pod adresem: www.adamrucinski.net

Więcej informacji znajdziesz w gazecie średzkiej
Express Średzki


red.



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
odwiedziny: 4899
Dzisiaj
Czwartek 30 maja 2024
Imieniny
Ferdynanda, Gryzeldy, Zyndrama

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl