Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wpłacenie przez uczestnika przetargu wadium w wysokości 190,00zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt zł) najpóźniej na 1 godzinę przed otwarciem przetargu w kasie urzędu, lub na konto BS Środa Śl. Oddz. Udanin 03 9589 0003 0390 0619 2000 0030 z odpowiednim wyprzedzeniem tak, aby środki pieniężne znalazły się na koncie Gminy Udanin do dn. 27-10-2010r .
Uczestnicy przetargu obowiązani są do postąpienia nie niższego niż 50,00zł (słownie: pięćdziesiąt zł).
Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli choć jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.
Wyłoniony w drodze przetargu kandydat na nabywcę autobusu jest zobowiązany dokonać wpłaty ustalonej w przetargu pomniejszonej o wpłacone wadium ( wadium zalicza się na poczet części ceny sprzedaży) - na konto BS Środa Śl. Oddz. Udanin 97 9589 0003 0390 0619 2000 0070 nie później niż 7 dni od dnia przeprowadzenia przetargu. Datą uiszczenia wpłaty jest data uznania rachunku bankowego Gminy Udanin.
Jeżeli osoba, która wygrała przetarg nie dokona wpłaty wymaganej kwoty w określonym terminie, organizator przetargu może odstąpić od umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.
Organizator zastrzega prawo własności autobusu do chwili uiszczenia całej ceny sprzedaży. Wydanie autobusu nastąpi po uiszczeniu całej ceny sprzedaży.
Dodatkowe informacje o przetargu można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Udaninie Pok. Nr 10 lub pod nr tel. 76 7442890.
Ze stanem technicznym autobusu można zapoznać się po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu oględzin tel. 76 7442890.
W Urzędzie Gminy w Udaninie 26 /pok. Nr 10/ można zapoznać się z wyceną dokonaną przez rzeczoznawcę.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne.
Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenia o przetargu, a także zmianę warunków przetargu, jak również odwołanie przetargu oraz jego warunków bez podania przyczyn.