Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Powiat Średzki
Aby nie dać się oszukać

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Jak chronić się przed nieuczciwymi praktykami firm telekomunikacyjnych wyjaśniali mieszkańcom Środy przedstawiciele Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Aby nie dać się oszukać

Spotkanie odbyło się 16 listopada w Starostwie Powiatowym w Środzie Śląskiej. Zainicjował je Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Środzie Śląskiej, do którego wpływa coraz więcej skarg na firmy i usługi telekomunikacyjne.

Pracownicy Urzędu Komunikacji Elektronicznej opowiedzieli m.in. na jakie zapisy umowy powinniśmy zwracać uwagę, jak zmienić dostawcę usług oraz jak skutecznie bronić się przed nieuczciwymi praktykami. Zagadnienia te przedstawiono w jasny i wyczerpujący sposób. Eksperci odpowiedzieli też na pytania zabranych, które dotyczyły m.in. wzorów umów, ochrony danych osobowych czy reklamacji. Wszyscy obecni otrzymali też tematyczne ulotki.

Przypominamy:

Centrum Informacji Konsumenckiej udziela pomocy pod nr tel. 801 900 853 lub 22 534 91 71 (poniedziałek-piątek godz. 8.15-16.15) lub za pośrednictwem formularza na stronie www.uke.gov/pl/formularz.

Więcej informacji znajdziesz w gazecie średzkiej
Express Średzki


(rfp)



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
odwiedziny: 97376
Dzisiaj
Poniedziałek 20 maja 2024
Imieniny
Bazylego, Bernardyna, Krystyny

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl